TABUNG ANAK

Monday, October 18, 2010

dia yang ku syg....

cayunk!!!!!

Tarikh bermakna DnA... ~deal's n Anis~

tarikh 16.12.2006 tarikh kitorang mula kapel o kata saintifiknya cintancintun loh...7.11.2009 tarikh tunang...insyallah 23.07.2011 nak tawen...hehe

setiap date 16hb tepat je kul 12 tgh mlm aidil msti akan wish kt anis..xpun ktrg blumba2 sp wish dulu...kdg2 kalo bz ngn keje o sumthin yg melalaikan otak fikiran...bila tringat trus wish...tp xpnh la lupa smpai 2 3 ari...huhu...kdg2 pg2 buta baru tringat...kdg2 dh ttido..esok tuh baru tjaga..baru la kelam kabut amek tepon nk wish..hehe....

utk muhammad aidil..timakasih sbb sudi jd teman idup b....xpnh tinggalkan b..sentiasa ada dgn b walau susah atau senang!!!!!!!

saat menaip nih...tiba2 rs air mata ni nk mengalir plak..sbb tharu sgt dgn kesetiaan dan kejujuran cyg pd b...maafkan slh silap b...tima kasih sbb byk bersabar dgn kerenah b...terima kasih jugak sudi jg b yg jauh dr mak abah.... ~~menitis sudah air mata nih..huhu.. :"( ~~

kesungguhan cyg ingin memiliki b terbukti sudah bila cyg menghantar rombongan meminang b pd 7.11.2009...bila cyg dh memegang status tunangan org..saat itu cyg dah mula memikul 1 tanggungjawap...tanggungjawap yg perlu bsedia utk melangkah ke alam perkahwinan..tanggungjawap yg perlu memikirkan wang hantaran..wang mas kawen..wang kenduri..bukan 1 tanggungjawap yg kecik2...walaupun cyg xmempunyai kerja tetap...dgn tuntutan cyg sebagai seorang pelajar lg...tp skrg duit simpanan cyg cukup membanggakan b...cyg bersungguh2 membuktikan yg cyg betul2 ingin memiliki b..ingin menjadikan b separuh dr idup cyg...terbukti cyg seorang lelaki yg mempunyai smangat, seorang lelaki yg bertanggungjawap,seorang lelaki yg mempunyai cita-cita, seorang lelaki yg memikirkan masa depan...

sekarang dah 3 tahun 10 bulan kita bersama2 sejak 16.12.2006 tak lama lg kita akan meniti melayari 23.7.2011 lak....xsbr b nk melayari bahtera perkawinan bersama2 cyg...cyg...b janji b akan sentiasa ada disisi cyg susah dan senang...b ingin jd seseorang dr kejayaan cyg...

~~disebalik kejayaan seseorang lelaki...ada dibelakangnya seorang wanita~~
cyg...b nak jd wanita itu.....b janji!!!!.... :))



b adiahkan lirik nih utk cyg..hayati lirik ni dgn sepenuh ati... :))

Aku ingin menjadi mimpi indah, dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu, yang mungkin bisa kau rindu
Karena, langkah merapuh, tanpa dirimu
Oh karena, hati t’lah letih

Aku ingin menjadi sesuatu, yang s’lalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahwa ku, selalu memujamu
Tanpamu, sepinya waktu, merantai hati
Oh bayangmu, seakan-akan

Kau seperti nyanyian dalam hatiku
yang memanggil, rinduku, padamu oo~…
Seperti udara yang ku hela kau selalu, ada

Hanya dirimu yang bisa, membuatku tenang
Tanpa dirimu aku merasa, hilang
dan sepi, dan sepi

Selalu ada, kau selalu ada
Selalu ada, kau selalu ada

~~TERIMA KASIH CAYUNK KU MUHAMMAD AIDIL~~

2 comments:

  1. kawen 23 julai?..my besday..congratz..;)

    ReplyDelete
  2. hehe..tentiu..doakan xde halangan menuju tarikh itu... :)

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers