TABUNG ANAK

Tuesday, March 29, 2011

post gedik

arini nk update blog..tp cam besa...pic yg di transfer ada kt pc opis..huhu...cikanis mls nk trnsfer lg kt laptop ni..dhla lptp ni lambat...xsggup nk tgu..td nk update blog xsmpat..byk keje..esok j lah nmpknya cikanis update ye..sumber : encik google

ni la namanya org xd keje....xde bnda nk update sj nk mengapdate jugak...so mengedikz la dgn pic nih...

p/s : jgn pakai mekap tebai sgt mcm pic ni yer...pastikan anda xjd badut di hari bahgia...nikah sanding skali j seumur idup..so jdkan hari tu hari yang paling santekkk untuk kita!!!!

3 comments:

  1. i sgt takot if mak andam mekapkan jadi mcm opera cina...hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..taw xpe...mekap tu pun kdg2 leh jd cam pertaruhan gak kt bkl nantin..yelah..kita xtaw apa akan jd kat muka kita nanti...kdg2 die mekap org len ok j...ble kt muka kita jd cam len plak..anis pun tkt jugak..mitak2 la xjd cam pic tuh..huhu

    ReplyDelete
  3. hahahahahahaha!!

    bila pk pasal MUA. mcm2 perasaan cuak datang. takutttt sangat makeup kita spoil.. :p

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers