TABUNG ANAK

Tuesday, March 20, 2012

RASA BAHAGIA BAGAI DI SYURGA SAAT...

En. suami cium dahi cikanis sebelum nak tido

En. suami jdkan tangan die bantal untuk cikanis tido

En. suami peluk kuat2 rapat2 tyme nak tido..rs slamat dan dilindungi sgt2...

En. suami akan buatkan susu untuk cikanis n baby dlm pewot nih tiap2 ari

En. suami akan cium dahi n pewot sebelum cikanis kua g kerja

En. suami makan sampai abis nasi yg cikanis suapkan...air tgn isteri.. :)

En. suami akan letak tilam n toto dekat ruang tamu untuk cikanis baring sambil tengok tv..die taw bini die sakit pinggang tyme nandung nih..

bahagia tyme tido tiba2 rs mcm ada org cium..best sgt2..rs sgt2 disayangi...sgt2 dihargai.. :))

lg bahagia bila suami pun rasa bahagia dengan cikanis

sangat2 bahagia bila dapat taw bakal lahirkan benih cinta kami...

sangat sangat sangat sangat bahagia bila lg 2 bulan nak idup dengan cahaya mata kami!!!

Ya Allah kau panjangkanlah jodoh kami...kau kekalkanlah kebahgiaan kami..kau lindungilah org2 yg aku syg dr perkara2 yang tidak dingini...kau lindungilah anak di dalam kandungan ku ini...kau permudahkanlah urusan untuk aku melahirkan zuriat suamiku ini...AMIN!!!

abg...ayg bersyukur sgt2 dipertemukan jodoh dengan abg...

notakukukaki: dh kawen kena idup susah sama susah..senang sama sng...terimalah kekurangan pasangan sebagai pelengkap idup berumah tangga...kelebihan pasangan dh pasti satu bonus untuk kita..insyaallah akan rasa bahagia selamanya!!!!

3 comments:

  1. Amin. Semoga Cik Anis terus berbahagia dgn suami n baby.

    Jeles kat Cik Anis. Hana PJJ dengan hubby. T_T

    ReplyDelete
  2. lg seronok bile pregnant kan...dilayan mcm permaisuri...hihi...

    ReplyDelete
  3. beskan..rs cam nk nandung tiap-tiap taun lak..leh jd pmaisuri slalu...ada org tsayang takecare..hehe.. :))

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers