TABUNG ANAK

Friday, July 27, 2012

DIA MAI LAGI : BABY EXPO 27-29TH JULY 2012

Mau p sana satgi petang...nampaknya berbuka dalam keta la...nak cepat smpai....KOPAK la mcm2 nak soping nih...ituiniituini nak beli...haha..[tipu jer] :p... 
Ko ingat laki ko keje semata2 nak tabur wet kat baby expo je ker!!!huhu

plan ngn kwn, tapau nasi kt kedai mn2, buka lam keta, benti solat kt petronas...[GAGAH toi expo punya pasai]...leh smpai awl ckit sana..xd r sampai2 naty dh nk ttp...kalo buka posa kt umah..nun jauh bangi tu..pastu nak siap2...nk redah jem lg...kalo dpt p esok kan bes....tp kwn cikanis ni asben die sabtu n ahad keje...so p la mlm ni..teman dia skali...kwn cikanis nandung 7 bulan....dia nk soping brg baby dia...xley soping sgt, tgk orang soping moping pun bes...gudang pureen ritu pun teman dia gak..tp abis gakla RM100..beli baju dak booolat tuh....baju suma dh xmuat...degil ckp org tua2 beli baju newborn byk sgt...tapi petang ni pun dh alang2 teman kwn cikanis ni, org kata "sambil menyelam minum ayaq".. kami lakibini sepakat nak p beli pampers untuk airiell yang sememangnya stok dh nak abis...kt umah ada 3 kping ja lg..kt pengasuh ada baris las ja...pampers rsnya diskaun xbyk sgt..sama ja mcm kt mn2 kedai..diskaun ckit2, tp yg bes dpt gift..tu la beza dia..dpt benda2 FREE ni yg bes..haha.. :)

sapa nak p baby expo ni..angkat tgn...!!!!

1 comment:

  1. wahh menarik expo neh nak p jugak ler^^
    baideway bby kter sebaya ler.
    lahir pd tarikh yg sama^_____*

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers