TABUNG ANAK

Thursday, July 12, 2012

ENTRY AIRIELL


Hye kwn2 blog mumy...nama saya Muhammad Airiell Nufael..pgl Muhammad boley, Airiell boley Nufael pun boley.. :) tp mumy dady pgl saya Airiell...mcm2 nama mumy dady cari dulu untuk saya...dulu dalam pewot mumy dady kata "kalo nak nama Muhammad Airiell Nufael, tendang pewot mumy".. saya dengar..dady sebut nama pilihan A, mcm xbes, xnak lah..xnak tendang..B pun sama..bila dady sebut je MUHAMMAD AIRIELL NUFAEL saya rasa mcm sedap n bes lak nama tuh..terus saya tendang pewot mumy..saya dengar mumy dady gelak2..mumy kata "abg, baby tendang la..baby suka nama ni"... :) saya angguk2 je dalam pewot..tp mumy dady xnampak..saya senyum je dalam pewot mumy :) ... alhamdullillah..lahir je saya mumy terus pgl sy Airiell...saya suka!!!

sayala MUHAMMAD AIRIELL NUFAEL BIN MUHAMMAD AIDIL...

seorang yg mempunya badan agak berketul2...tegap..boley dijadikan calon menantu kepada sapa2 yg bkenan..hehe.. :)

 hobi saya TIDUR..atau tok umi saya kata "TIDOQ"

saya buka mata ckit..nak ushar sapa yg tgh amek pic saya yg comey nih...

tegap x badan saya?

ni sepupu baru saya....baru 5 hari die lahir..saya tyme ni 53 ari dh..sbbtu saya nmpk besar...
nama die Hurul Deliesha Imanie...


 mumy kata pic nih mcm saya duduk sebelah tedybear...deliesha tecik lg.. :)

 Deliesha kata saya comey pose ceni..ala2 kiut gituew.. :p

 saya suka tido senyum2..sebab saya tido dalam iman....hehe


tyme ni tok umi baru pas mandikan dan siapkan saya..saya dh nk balik keyel..ensem x?mumy baru beli tshirt ngn suar jeans tuh..mumy kata cute sgt..suar tu bsr, tp saya boleh pakai dengan jayanya sebab mumy lipat2 bahagian bawah suar tuh...thanx mumy blikan suar jeans pertama untuk airiell... :))

notakukukaki : sejak dua menjak ni mumy saya suka sgt wat entry bgambar j kan???hehe.. 


6 comments:

  1. walawei dah pakai jeans lorr..
    ciknaa cari camni jgak tau airell, nk pakaikan razin. tapi xjumpa lagi la..

    ReplyDelete
  2. rara : baju sama tp saiz xsama..hehe
    cikna : anis beli kt billion penang je..supermaket kg2 je..kalo nak, anis blk kg leh tlg blikan...
    aty : qaleef pun smangat gak bdn die...
    hana : hye unty hana.. :)
    ekin : kuat mkn ni..mw xtembam...hehe

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers