TABUNG ANAK

Thursday, August 2, 2012

NURSING COVER @ NURSING PONCHO???

Mcm besala..dulu rs xpenting..sekarang rs cam penting lak..tambah2 nak raya nih..kan nk bjalan sana sini..open house sana, open house sini...cikdil mang jenis xbg bini die nk selak2 sesuka ati punya..wpun anak dh mlalak nk "CIK N"...xkn nk nyusu dlm blk org lak..kalo knl rapat xpe..kalo xbape nk kenal..xkn nk slumber mitak izin tumpang blk nk nyusu baby...trus rasa PERLU benda ni....kalo ada bnda ni sng ckit nk nyusu, dpn org ramai pun xpe...sbb dh tlindung kan...xnmpk bnda yg xspatutnya...tapi mslhnya skg ni cikanis tgh kompius, nk bli nursing cover yg cam apron ni ke, o nak bli nursing poncho....

wahhh..nursing cover raya gituhhhh....ngeehhhh

momy2 yg dh beli, mn rs lg sng?yg apron ke yg poncho nih?mn lg slesa?

mula2 rs cam nk yg poncho, if tgh df baby, baju tselak ckit kt blakang stil leh cover ngn poncho ni kan...tapi bila tgk yg apron ni lak, mcm lg slesa..xd la baby rs cam tkepit dlm tuh....sgt2 perlukan pendapat n pandangan momy2 yg dh bpengalaman guna benda alah ni...

 yg ni mcm apron tuh...comey2 gak design yg leh..leh [KLIK SINI]
 yg ni autumnz nye nursing poncho..alah..mn2 pun ada..tp anis tgk kt [SINI]

 yg ni nursing poncho gak..mcm baju kan..tgk mcm bes gak..nmpk kemas....comey2 gak design yg leh..leh [KLIK SINI]

Skali pikir2 wat sndiri pun jimat gak kan...cuma mak kompius nak wat design yg mn je nok!!!tlg sat gtaw yg mn lg ok.... :)

3 comments:

  1. kwn kt pki shawl pashmina yg besa tu, dia letak broch.

    ReplyDelete
  2. ciknaa pn baru nk beli utk raye ni. tp bile tengok rege sume mahal2, mcm nak diy sndiri je :)

    ReplyDelete
  3. bende ni memang bergune sangat2 ar sebenarnyer...:)

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers