TABUNG ANAK

Wednesday, August 1, 2012

POMPUAN DAN SOPING

jangan dh ustaz tu kata gu tuh..ko nak bli itu ini sampai KOPAK wet laki ko...huahuahua...
tapi ada btoi gak...bukan sng taw nk branak, bukan sng taw nak jg anak..tapi si isteri kna pk gak BUKAN SENANG taw somi nak cari wet nak sara isteri n anak2... :)
sedih bila pk cikdil ari2 nek moto kris tcinta dia dr bangi ke ampang...kebas bontot wei...suma tu demi nk pegi cr rezeki untuk anak n isteri...terima kasih abg untuk segalanya!!!

pompuan mang nafsu ada 9..tapi dlm byk2 nafsu, nafsu soping mang susah nak kawal kan???...jgn kata yg byk wet, yg xbyk wet pun nk soping sakan, apatah lg la yg bsepah wet dlm purse kan....yg xd wet wet mcm cikanis ni pun, kalo leh...suma nk beli..tgk cik kak dlm fb jual itu, rs nak beli, tgk cik kak tu jual ini, rs nak beli..sekbek wet xd...so tgal rasa nak beli je la..beli nya tidak..huahuahua..puaskan nafsu soping dgn pandangan mata sambil leleh air liur j lah..huhu...alahai gaji....alahai money!!!!! -___-

bila xd wet, nak itu ini kompom 100% mitak kt en.akauntan kan?hahaha...ko kalo dh leh mitak, jgnla sampai kopak laki ko..pada2 r..ni sampai laki utang kliling pgang sbb nk bahagiakan isteri...ish2..xbek camtu taw..isteri2, kalo ada yg nafsu soping xley kawal tuh, cuba try test diri kwl gak ek..tambah2 dlm bulan posa nih....mangla tugas somi cari wet untuk isteri n kluarga...tapi bukan bererti tugas isteri abiskan wet yg suami cari tuh.....no no no!!!....kalo bnda dh ada, bnda lbh khndak dr kepeluan, cuba2 pejam mata, relax otak...xyah pk..xyah beli...haha..ko boleh?aku pun rs cam xboleh....rasa j..tp alhamdulillah...byk gak ble pejam mata, lama2 lupa n xpk dh..so xbeli la....senyum senang ati cikdil..selamat wet dia...hahaha....

ni la nsb isteri cuti bsalin tanpa gaji..so bulan ni bkeja xd wet...suma en.somi yg bg...tu yg meroyan ble tgk org jual brg baby comey2 rs nak beli tapi xd wet...xkan tiap masa nk guna wet en.akauntan...soping guna wet sndiri lg bebas n senang ati..xd rasa bsalah bagai....rs bsalah n segan gak r kadang2 ble suma cildil bg wet...sbb taw, cikdil pun bukannye juta2 gaji die..tapi sbb syg anak n isteri die cuba tunaikan...tima kasih byk2 abg!!!syg sokmo.. :)

notakukukaki : tiba2 rs nak beli tilam bear yg comey tuh....gaji ooo gaji...haha...pejam mata dulu...beli kpeluan raya dulu ye... ngeeeehhhhh

4 comments:

  1. betul..susah nak harapkan duit dari somi seorang jer..kesian pon yer gak kalau nak perabehkan duit derang..tu ar sebab nyer nak gak keje n bergaji sendiri..supaye ley shopping2 ngan senang hati...:)

    ReplyDelete
  2. shopping wit sendiri br puas..

    ReplyDelete
  3. kalau lah suami banyak duit sangat sampai tatau nak buat apa ..memang sorgaaa ja rasa...tapi selalunya..kot mana pun kena jugak keluar duit sendiri....orang kata give and takeeeee sob sob sob

    ReplyDelete
  4. ada duit sendiri best coz blh beli ikot suka hati...nak mintak duit selalu kat suami rasa mcm segan jer...hahaha

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers