TABUNG ANAK

Friday, September 14, 2012

JUMAAT BEST!!!


Hye!!!! Saya airiell...sekarang ni saya suka gelak2 n senyum2..sampai sepet mata sy senyum2...saya jugak skg ni suka bgn kul 3 4 pagi..pastu borak sorg2..mumy n dady tido jek...xlyn saya pun...pdn muka saya..sapa soh sy bgn awal n xnk tido blk..tp saya anak yg baik..saya xnangis pun..sy maen2 ngn bantal peluk sy..saya borak2 ngn koko je..bila sy dh penat..sy nangis..baru mumy bgn nyusukan saya.... :))
bla nak subuh baru saya tido balik....

saya sayang mumy n dady saya!!!

notakukukaki : entry xd kenan mengena ngn tajuk..haha...ekceli pic ni amek pg td..pg td kan pg jumaat..harinikan hari jumaat..mumy saya ckp jumaat best, sbb mumy suka pic saya senyum harini...mumy ckp sy comey sgt2... ngeeehhh.. ;))

2 comments:

  1. heheh..anak aty pon baru2 ni bangun awal kol 2-3 pagi..main sorang2..borak sorang2...cume mak pak nyer tak ley nak tidor sebab qaleef suker guling2..!! sampai pak nyer mengalah tidor bawah time die terjage..eerrr...malas nak layan..mak nyer ni jer ar redho buat kubu tak kasi tergolek kebawah...huhu

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers