TABUNG ANAK

Thursday, January 10, 2013

HOMEMADE TWISTER ALA2 KFC

roti paratha beli dh 2 minggu..smalam baru la slamat dibuat twister dgn roti paratha...ada yg tak tahu apa tu paratha..meh nak tunjuk...

ha..nila rupanya..paratha segera..tp cikanis beli jenama care4 jek...huhu...yg dlm plastik die ada 4..ada dkt bahagian roti2, bun2 tu suma..murah je..rsnya bwh rm5...

roti paratha segera tu kami xmkn pun ngn akri daging atau dal sambal ke hape..kami mkn ala2 westen skit...twister ala2 kepci..ala2 j la..nk 100% p kepci la beli..tp ttp sdp..mkn stegah dh kyn..sebab apa?sbb kalo wat sndiri kan lebih isi dr yg len..kalo beli..lebih sayur j dr isi2nya..xsdp...wat sndiri..PUAS HATI!!!




cikanis guna drumet jek..SEBAB?sbb kt umah ada ayam drumet je..hahahaha...nak guna ayam apa pun boleh...asalkan ayam..ikan pun boleh kalo rs nk mkn twister perisa ikan..





1 lg bahan lupa nak amek pic..roti paratha segera!


 lepas dah panaskan roti paratha atas kuali..jgn lama2..kang grg sgt xsdp..keras lak..so so je..
pastu ltk suma bhn...pastikan ayam tu amek isi ja..jgn ltk skali tulang temulang..kang tcekik mamposss!huhu..
 dah letak segala mala isi yg korg nak letak..pastu gulur r ikut kretpviti korg..nak wat bulat kah, nak lipat 4segi ka..suka ati..tp cikanis wat ala2 mcm kon eskem tu..mkn soooodaaapppp! slamat mencuba...


3 comments:

  1. pehh.. memang sedap la.. terbaikk.. :)

    ReplyDelete
  2. euww..tahun baru anis ke dapo je weh.. rajin nyeee..

    ReplyDelete
  3. nyum nyum sedap nya...pakai pop corn chicken pun boleh gak kan

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers