TABUNG ANAK

Wednesday, January 2, 2013

pengangur terhormat!!!!

secara rasminya cikanis tamat kontrak pegawai skim perkhidmatan singkat (sps) kt KPKK selama 3 tahun....skg dok tgu kata2 azimat dr jabatan cikanis kontrak akan disambung lg atau tak..kami diberi cuti sehingga diberitahu kelak! cuti tu dah wat i rs mcm pengangur terhormat..kontrak xsmbg bkn sbb keje xbgs..bkn sbb asyik hapdet blog je..eh, keje suma siap weh..kontrak xsmbg sbb najib xumum bajet utk kitorang ms pbentangan bajet 2013... sedey weh...baru2 kua paper kosmo ceupacs kata smbg lg 6 bulan..ntah la...masih tgu hitam putih dr jabatan..td dh slamat gi tebiu kt 1 compony swasta..nmpk mcm ok gak gak compony tu...opis pun lawa..tp staf ada la lam 10 org ja...tapi lg...nama ja p tebiu..tp cikanis susah nk wat kputusan nk keja situ o x..sbb masih bharap masih ada lg rezeki kt tmpt lama..bharap sgt2 masih diberi mencari rezeki kt tmpt lama..tp kalo dh ketentuan allah, cikanis dh xd rezeki kt tmpt lama, cikanis redha...skg masih tgu kata putus dr jabatan....masih mengharap sinar di tempat lama..kehkehkeh...kalo dh kompom xdisambungkan, i kena gak r tima keje tu..gj sah2 byk beza...xpela...wat smntara j ke...nape xnk jd suri umah je?ikut ati nak sgt...tp mcm cikanis penanh cpt dulu, khidupan kt kl ni xmngizinkan si suami sorg j keje...mungkin mampu..tp mungkin juga hidup akan terlaluuuu ketat...xpe, slagi leh keje, cikanis keje..gpun mak airiell jg die ok..cikanis xrisau sgt ms tgk die kt mak die...eh, korg ada keje kosong x?share r gtaw...baru shari dok umah xbkerja, rs bosan dah..airiell anta umah mak die...rugi xanta..gpun kalo stop sbulan ke x hntr, naty cikanis dpt keje baru, maw lak si airiell tu xnk dok umah mak, abis haru biru..so anta j la kt sana...makanya mumy airiell arini tgk r citer sinetron sampai lebam ngn muntah skali tgk babak mata terbeliak atres sinetron! hoiiii...hehe...

airiell pening mumy xkeje...kompom bajet utk menan kena catu lagi..haishh... :p

14 comments:

  1. icap jari....heheh..cute..:)

    ReplyDelete
  2. haha.. takyah main menan lagi la airell, tgk katun kat tb sudah.. huhu. ciknaa pn rase nk benti keje dh.tak sanggup nk jauh ngan suami..

    ReplyDelete
  3. Kalau dok umah ank takde mmng boring..tp kalau ade...mmng tak menang tngn..:-) just enjoy ur cuti2...insyaallah aty doakn rezki tuk anis kat tmpt lametu gak..:-) gud luck anis...

    ReplyDelete
  4. dear jgn sedih2 taw...ada nanti rezeki utk baby...comeii lah bb isap jari hehhe

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah..ada rezeki untuk anak..
    jangan putus asa nak kerja dah la..heheh

    ReplyDelete
  6. in sha Allah ade rezqi anis nanti... Allah nak suh rehat jap tengok si ensem airiell membesar...hehe ^^

    ReplyDelete
  7. penganggur terhormat adalah awesome kalau sijantung hati intan pyung nyawa berada didepan mata ;)

    ReplyDelete
  8. semoga ada rezeki Airiell buat mummy nnt...Amin..

    ReplyDelete
  9. Moga ada rezeki Anis nanti. Sementara ni mohla bergomol2 ngan anak kat umah :)

    ReplyDelete
  10. amacam jd penganggur? best ke x duk umah ngn si montel..

    ReplyDelete
  11. amik masa cuti dengan gomol airiel eh..nanti dah keje rindu :))...akak doakan anis berjaya..

    ReplyDelete
  12. hah nti ade bukak, panggil mama naila sekali...kehkehkeh...:P

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers