TABUNG ANAK

Thursday, February 14, 2013

GEDIK-GEDIK DENGAN MUMMY!

ini budak sudah pandai ngada2! makin besaq makin banyak akai..pandai ngamuk2..pandai bebai dah...nak letak dalam carseat x ngamuk, x lentik2 badan xsah! tu acara wajib...pastu pandai pura2 nangis! drama king! ek ekkk ekkkk....wat bunyi je...air mata xd kua pong! xbapa ari dh nak masuk 9 bulan dah...




xpayah dok peqati sgt antena tv tuh..hahaha..umah kami xdak astro pong! tu yg maharaja lawak final dah abis pun cikanis xtaw..kihkih...nak psg rasa bazir wet..xdok umah sgt kan..blk keje dh mlm..pastu tido..ujung2 mgu kua..xtgk tv sgt..watpe nak sedekah wet kat astro tu...bek beli antena gitu j kt giant..tgk la chanel pree yg adaaaaa....huhu






9 comments:

  1. amboi2,kuning ye.ohhh xnk duk dlm car seat eh.hehehe.dh besyar mst lh namau duduk.hehe

    ReplyDelete
  2. amboi-amboi pandainya posing2...

    ReplyDelete
  3. amboi2.. kalo jumpe ciknaa, takde plak dia buat aksi gedik gini ea..

    ReplyDelete
  4. amboi....berpeplum kuning ye. kelassss...sekali sekala berfoto gini seronok juga. kenangan!

    ReplyDelete
  5. hahaha comeinya bodigad berketul ;p

    ReplyDelete
  6. kuning nye!!! :D

    btw, betul. pasang astro rasa baziaq kalau nak bayar bulan tapi jarang tgk. hahaha. skrg kami pakai njoi dari astro je. itu pn dpt free. ada dalam entri. hihi.

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers