TABUNG ANAK

Tuesday, April 30, 2013

BERUS GIGI!

DIPERSEMBAHKAN!

cap pureen je berus gigi airiell..RM3.50 dpt free ubat gigi sedap perisa oren..airiell suka jilat n telan ms mumy dia dok gosok gigi dia..huhuhu....

1 kaler biru, bg umah mak..
1 lg kaler oren ltk umah mumy!

comey lotey..geram j tgk!

ms dlm bilik air setiap kali nak gosok gigi mesti beprang kami dua anak branak..
yg sorg kalot nak gosok gigi anak..
yg sorg lg si anak kalot nak wat lolipop berus gigi dia..azab..hehe...
BEREBUT BERUS GIGI KATANYA! :p

tp airiell sgt pandai ms nk gosok gigi..bila mumy nak gosok gigi, die ketap gigi siap2..sbb die xmo bg berus gigi msk dlm mulut..so mumy pun gosok..

lama dah beli...tp baru nak hapdet!

unty2 dh gosok gigi lom pagi nih????

9 comments:

  1. haha!tak sabar nak berperang ngan anak dara i pulak..la ni nak tengok gigi pun payah.dok ketap aje bibir tu..haisshhh

    ReplyDelete
  2. hihihi...saya pun selalu berperang ngan ank masa nk gosokkan gigi dia.. :)

    ReplyDelete
  3. akak gosok gigi depan Fayel...pastu dia teruja follow tapi dia masuk batang dari berus..apa ntah takut sgt berus gigi

    ReplyDelete
  4. dhia cukup susah klu nk gsk gigi... mmg bperang... smpi tbaring2 dhia dlm blik air..hahaha.. ksian dhia

    ReplyDelete
  5. hamboiiii...dh pandai gosok gigi sendiri ker...???

    ReplyDelete
  6. mikha hareeemmmm nak gosok gigi. asal sebut jer brush ur teeth terus meraung. biar le dik, bio gigi ranap esok2 takde org masuk meminang baru tau huhuhu!

    ReplyDelete
  7. eh airell te sehati sejiwala berus gg pun sm,baru mama te belikan ahad lepas..huhu

    beli jer wat perhiasan asl soh berus gg mulala wat mcm2 aksi,yaya xmo gsok gg nti airell cr len khen?!

    ReplyDelete
  8. yeyyyy omey yer berus gigi baru hehhehe

    ReplyDelete
  9. hannah masih pakai berus gigi yg masuk kat jari tuh..haha..tak sempat lagi nak tukar..emm

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers