TABUNG ANAK

Friday, April 19, 2013

FOREMAN : ROCKER PROBLEM PLAK KATANYA

ni abang pomen terbaik!servis terbagus!sapa nak leh contact die..muhammad airiell nufael..caj boleh la..harga boleh runding..awek cun diskon lebeyyyyy..huhu
brg menan kt umah..kalo die xpomen mang xsah..ada ja problem katanya..nk kna adjust sana..nk kena adjust sini..
sukahati engkau la nak oit..huhu
asalkan hepy...
ye dak??kalo anak2 kt umah wat gini jgn mrh..jgn g rebut..angkat bnda yg die tgh syok ralit nk men, nk pomen, biarkan je..jgn g rebut..angkat simpan masuk lam stor lak..slagi xbahayakan die..kita biakan n pantau je dr jauh..
sebenarnya drg dlm proses nk xplore bnda sekeliling diorang..diorang tgh blaja sesuatu yg ada di sekeliling diorang..bg drg xplore..bg drg men..bg drg tunging tbalik tbekecai ke hape..slagi xmembahayakan bg diorang BELAJAR...xpelah..bdk bsr gini sah2 xlarat nk angkat hempuk rocker tu kan..xyah riso..jgn la tkt bkecai kang xsmpai ke adik ke ape..kalo naty2 rosak jugak..bli j yg baru kt adik..hehe... :)


meh abang cek apa problem masalah rocker ni...
bersunguh2 dok belek rocker die..

 orto to toooo tooo (bahasa jepunggggg)
bialah benda kalo slalu guna mang akan ada masalah...
tatatatata acacacacaca dadadaada
tulah..beli mahal2 pun mcm2 masalah..xsdp masa baring katanya..
tu dia nk upgrade skit..bg sdp guna..


abang airiell bz dok cek rocker....
jahanam la rocker ni lama2 kalo asyik dok tunging sana, tunging sini..
mak pening tengok nak!
sah2 xsampai ke adik u olz...
ok adik baby naty mumy bli yg baru..kalerl pink gitu..kalo2 adik sindelela lar..huhu..adik 2014..hehe


ok..perasan ada paparazzi dok curi2 snap pic..
so tgk paparazzi skali bg post istimewa untuk peminat2 i...


12 comments:

  1. ala..comel la dia...pandai repair rocker rosak ek..lps ni bderet la ank dara nk anta repair kat dia..hehe

    ReplyDelete
  2. uih.. dah pandai berdiri laa airell!
    kemain terjuih mulut tu focus sgt.. huhu.

    ReplyDelete
  3. Alahai bgusnyala menantu ai nie tau..serba boleh, vangga yaya..

    Yaya said lebiu airell♥

    ReplyDelete
  4. alolo ralit betul dia duk me"repair" ye...kenmaen banyak komplen ye abang pomen...hehehe...so comel :)

    ReplyDelete
  5. "abg pomen, boleh tak datang baiki walker Daaliyaa...tayar dia dah tercabut la abg pomen, almaklum la saya nie gadis lasak sikit...boleh kannnn.....???"

    ReplyDelete
  6. hehe..sama ngan saif.sume benda dia nak terbalikkan check. kalau ada penutup bateri kat mainan tu sibok dia nak korek bukak. mainnya tak.huhu..

    ReplyDelete
  7. hehe comel betul, cam ye ye je tu

    ReplyDelete
  8. Heheh...tu nak modifiy convert jadi ferrari tuh....ngeeeee

    ReplyDelete
  9. alolo..makin 6 pax la tang dada airell nnti..auww!! gagah ni

    ReplyDelete
  10. Hahaha. .comel. .

    Biaslaa...namapun anak..nak.mecuba semua...

    Dah x larat nak pomen..dia beralih bend lain....

    Jgn panjat sudah. Tu bahaya....

    http://Sumijelly.com

    ReplyDelete
  11. Ambo ado jual baby rocker ni...ambo beli borong byk2...sape2 nak beli harga rm165...ape2 info bolei baca di http://bagaimana.com.my/fisher-price-rocker-murah-newborn-to-toddler/

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers