TABUNG ANAK

Wednesday, April 24, 2013

PENING KEPALA...



korg tgk je la aktiviti bebas anak bujang i nih..kemain riang ria berpesta sorg2 smalam dlm bilik..dia je dia.fokus2...skali tengok..amekaw..mcm tongkang pecah dibuatnye...pandai dh die skg tarik laci drawer die..smpai ting 4 die leh capai tarik laci tu..tarik tutup..diam je..kalo tetiba ngs melalak tu dah taw kenapa..AIRIELL KEPIT JARI SENDIRI...haha..padan muka..sapa soh men laci baju lg kan..hehe

airiell pandai tarik..pastu kuakan napkin, slimut n nursing cover dekat laci bahagian bawah skali..n dh kosong laci tu pandai lak die tutup balik laci tuh..kenkonon cover line la..xbg mumy taw die buka laci..tp kantoi la syg kain2 bsepah kt lantai tuh..hehe...

dah setel laci, airiell akan g pulak kat meja mekap mumy dady...bah bawah tu ktrg letak brg2 mcm surat, fail2, saidina...kalo airiell gi situ benda pebret dia amek tu ha..bakul pink tuh..ada brg dlm tu..dh tabur2 kt lantai puas la ati die..hehe

busy katanya..byk keje kt umah ni....

smalam cikanis kemas blk drawer airiell..lipat2 blk, sumbat masuk laci..airiell dtg. dia keluarkan blk, cikanis masukkan, dia kuakan..last2 jerit.. "dady, meh amek airiell kua bilik..kang sampai esok xabis letak kain2 ni dlm laci"..huhu

pening..pening..lg 1 pening cikanis dok la pk besday party airiell kt keyel ni..mcm2 plan dtg..plan A B C D sampai Z...mn 1 nk plh pun xtaw..mcm nk wat knduri kawen lak..pdhl besday party je pong!harharhar... :p


6 comments:

  1. hahahahhaa....dapat anak lelaki rajin tolong mummy dia kemas rumah ok ler tu...kikikikikik..tu la, akak pun pening duk fikir bila nak buat besday daaliyaa...hahahhahaha tp rsenya tak buat dh kot...

    ReplyDelete
  2. iyer kan anisssss....kalau die buat keje sorang2..memang lepastu rase nak pitam nengok nyer...huhu....kalau die 'nolong' kite wat kerje pulak...sampai berhari2 tak siap kerje kannnn...hahaha...sabar jer lah..die lah peneman kite..:)

    ReplyDelete
  3. wahhh..habis dia dok mengemas ek..hehehe...jenuh la mama dy nk kemas balik..heh

    ReplyDelete
  4. alahai menantu ai nie memang rajin sguh..bole tlg yaya nanti sepahkan umah,jemaah katanya..huhu

    ReplyDelete
  5. ohoi. mak airell x yah cari pembantu rumah dah, ada anak rajin!!!!

    ReplyDelete
  6. sama cam aish yusuf, lagi kita kata NO, lagi dia buat sambil sengih2, saje je muka dia, agaknya sedap sgt denganr kita cakap NO tu, berlagu-lagu gamaknya dia dengar

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers