TABUNG ANAK

Tuesday, November 19, 2013

TELEKUNG TRAVEL MURAH

ye tak tipu..memang murah...sebab cuma RM25 sahaja!!! postage RM7
kalau yg nk dekat2 COD pun boley...
rugi kalau xbeli..
senang, memudahkan solat anda...
letak dalam handbag xmakan space
kecik, lembut, tak jarang!
kalau zaman tok nadok dulu jarang...
free saiz

belian borong dan dropship dialukan...apa2 PM saja...suma leh deal!!!

TELEKUNG TRAVEL BATCH 3
HANDBAG STYLE!

MATERIAL : SATIN ABUTAY

-SEJUK
-RINGAN
-MACAM COMEY JE, MACAM CANTIK JE
-SESUAI DIJADIKAN HADIAH DAN HANTARAN




 LIGHT GREEN - SOLD


 MAROON - SOLD



FOLLOW IG : TELEKUNGTRAVELMURAH

FB PAGE : Bintang Comey



12 comments:

  1. ciknaa dah ada 1 housemate bagi dia pg bandung dulu..mmg ringan! kalau tak ai pun beli jugak dgn yu anis! btw, kalau beli 3 kasi murah lagi tak? rasa mcm nak beli utk ticer afiq..

    ReplyDelete
  2. Nk tgok telekungnya boleh?kiranya gmbr yg dah buka..overall view...

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh..esok anis update yer..sebab telekung ni pun baru amek stok smalam.xsempat nk amek sepenuhnya lagi... kalau contoh sebelum ni ada dekat pasge anis..

      Delete
  3. Anis....Umi Qi suka tgk header baru anis hahahha rasa nyaman plak masuk sini...bahahhahah

    ReplyDelete
  4. sis,wasap xde ke?nanti gaji nak beli satu la...lau ada wasap,wasap sy 0135944315 k.=)
    kalau beli dua postage berapa?

    ReplyDelete
  5. waa ruginye... kita dh beli last year rm50 :(

    ReplyDelete
  6. Kite dah beli yg lain tp tp insyaAllah nak beli jugak hdiahkn kt sapa2. Kan? :)

    ReplyDelete
  7. warna coklat ada lagi ke..cmne nak beli ek..

    ReplyDelete
  8. Salam.sy bminat utk jd dropshipper telekung travel yg sis jual ni..tlg contact sy ye 0137005329

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers