TABUNG ANAK

Sunday, January 5, 2014

5s : ZON HIJAU

orang kata usia mematangkan kita... ok bila dah rasa matang skit ni.. kdg2 ada benda kita berubah tanpa sedar! yezzaaaa... xkesahla berubah dr segi sikap, hobi, cara, kerja dan mcm2 lagi...selagi seseorang tu berubah,ke arah positif, kita sokong je lah! okey..

rini cikanis nak cakap berubah dari segi pebret kaler!


i olz ni peminat tegar PINK! kalo suma bnda nk pilih harus PINK! org bg hadiah besday ke mesti bg pink pandai depa taw pebret kaler cikanis..tu zaman kecik2 la... tp tgk gak benda tu ssuai kaler apa..bukan pink je cikanis minat...putih n pepel pun i like u... macam kasut dan handbang harus putih! xtaw pasepa...mesti nak putih!

skg cikanis perasan sejak umur dah cecah 27 tahun!OMG!!! 27 tahun..muahaha...cikanis minat hijau dan lime green..warna syurga sangat!...gitu..xtaw pasepa..tp bila tgk kaler ni jadi cerahhhh bijik mata!

ok xmo sembang banyak..meh melawat zon hijau dirumah kecik cikanis ni...



bekas ikea yg memang superb! murah dan best!

bekas rempah ratus daiso ada sudu lagi..rm5

jangan tanya pasepa peti ais ku kena salotape!
kalau dah kena pijak dek suami rajin masa tlg cuci peti ais..gini la jadinya..huhu

bekas minyak comey..rm1.90 je weh!

jug ayaq yg comey...rm1.90

mop bulu2 hahaha..rm5 daiso jugak

akhirnya..botol idaman dapat ku beli! tapi ni bukan tupoerware ye..ni tipuware...huhu..beli kat cosway rm11.90 utk 2 bijik! nak letak ayaq kosong j pun..xyah la nk beli mahai2... ni pun aku dah cewi...kalo beli tupperware takut rlupa diri plak!kuikuikui

almari baju tesco rm79.90 ,asa sale dpt rege nih!


ok ni bukan peralatan dan perabut rumah!ni my hero... ni harta dunia akhirat! mummy sayang airiell nufael!

notakukukaki: tapi pink tetap dihati! dan nak deco umah xperlu pun barang mahal!asalkan pandai gayakan dan jaga kekemasan umah..dah memadai...

17 comments:

  1. Anis!!! Aku pun sama suka hijau lime...

    ReplyDelete
  2. i pun hijau...tp blum seorganize cm u..huhu

    ReplyDelete
  3. i pun hijau...tp blum seorganize cm u..huhu

    ReplyDelete
  4. kemas! suka tengok kalau warna seragam...i pon ada beli bekas ikea tu...hihik

    ReplyDelete
  5. Wahhh mmg serba serbi hijau ni...:)

    ReplyDelete
  6. Fvrt color abh za ni.dlu msa za kcik,dapur kt umh sume perabot hijau.kete pn abh beli hijau..hihi..

    ReplyDelete
  7. Terbaik la anis..cantik je color hijau tu..

    ReplyDelete
  8. Ana pn suka hijau..byk brg kat dapur kaler ijau..cerah mata memandang hehe.

    ReplyDelete
  9. amboi..seme hijo nih! mop tu 5ringgit je? phewww...

    ReplyDelete
  10. Anis...yg letak minyak tu kat mr diy kee..menarik la..murah plak tu..i like..

    ReplyDelete
  11. aku adalah peminat hijau dulu kini dan selamanya.hahaha

    ReplyDelete
  12. sap sap sikit...dapur kita tema sama...hijau...i like....ngeee

    ReplyDelete
  13. Huhu comel...semua hijau...saujana mata memandang

    ReplyDelete
  14. samalah dapur kite pn hijau..hihi

    ReplyDelete
  15. Comel :) Saya pun suka hijau...

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers