TABUNG ANAK

Friday, January 3, 2014

UMIE SUE 2ND GIVEAWAY

Ya allah kau peliharalah zuriat ku ini dari segala perkara yang tidak diingini.. 
Kau jadikanlah zuriat ku anak yang soleh dan taat kepada ibu bapanya..
Ya allah kau jadikanlah suriat kami ini zuriat yang soleh bijak lagi bijaksana..
Amin...

petang2 jumaat gini join GA dengan harapan berkat ari jumaat leh menang!kahkahkah..dh bkali2 join..xpernah LUCK!muahaha...

xpela..saja suka2 join..menang kalah adat pertandingan!memeriahkan suasana tu yg kita nak!

senang je syarat2 dia..mehla join reramai...

bawah ni link blog umir sue..tuan punya GA!klik link bawah tu yer...


adiah???adiah misteri...sunguh misteri..kehkehkeh...

SYARAT UTAMA SONANG JE EH!

folow blog --------------->  [ http://insyimanhafiz.blogspot.com ]

letakkan LINK insyimanhafiz.blogspot.com di bloglist anda (akan diperiksa, jika tidak akan terbatal) tp i xd bloglist..acaner??xpelah..ku cuba nasib jugak jebat!!!

syarat len tengok pic kt bawah..dh print skrin lawolawo dah..huhu



ok..kalau ada rezeki tak kemana!percaya rezeki semua kuasa allah!gituewww!


8 comments:

  1. airell anda sangatttttttttttttttttt comelll...mcm boleh buat menantu je nihh

    tenkiu join

    ReplyDelete
  2. anis bawah gambar airell xde doa..syarat kena ada doa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alamak lupa.. Ok sue anis update blk

      Delete
    2. Alamak lupa.. Ok sue anis update blk

      Delete
  3. good luck..comelnyer berbaju melayu bersongkok..alahai..

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers