TABUNG ANAK

Wednesday, April 16, 2014

CEREAL DISPENSER DAN GENIE BRA MURAH-MURAH

minggu lepas amek brg2 ni...ada 2 lebih..sebabnya customer cikanis taknak design ni..sbb design mula2 abis..maka ku amek design ni..yang lain ok..tp ada 2 org tak nak..xpe..bukan salah dia pun..cikanis pun saja amek dulu..kalo taknak ku leh jual kt sini!hahahaha....

ada 2 kotak gabak nampak serabut sgt bilik hoi..

maka nak buat jualan lansung KASIH SAYANG  kt sini...

CEREAL DISPENSER

RM64 TERMASUK POS!

kena PM ckp tahu dr BLOG!

sbb ni rege untuk pembaca blog ini sahaja..kalo dekat page rm60 tak termasuk pos!huhu

tu cereal coco tu masuk arini masih rangup!tak lemau2 lagi..walaupun cikanis letak hari ahad lepas..

cukup senang nak guna..airiell kejap..abishhh..abishhh..padahal dlm mangkuk ada je cereal tu..
kata sonok nak pusing2 benda alah tu!

satu pusingan mcm satu senduk lah kuantiti akan dapat!





ni pulak genie bra!setiap kali amek stok..mesti amek lebih 1-2... nak bg cukup koata borong!dah skg ada dlm 6 kot genie bra lebih2!

GENIE BRA

RM35/3pcs untuk pembaca blog ini jugak!

saiz : S/M/L/XL & XXL !!!!

ada kaler pastel gak..tp lupa saiz apa..hahahaha..



JUALAN KASIH SAYANG HANYA UNTUK KORANG YANG BACA BLOG PICISAN NI!

PM/WHATSAPP/WECHAT : ANIS- 013-2370658


1 comment:

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers