TABUNG ANAK

Wednesday, May 14, 2014

Al-Fatih Integrated Preschool - SUMAYYAH BUKIT MAHKOTA

dah 2 bulan airiell dok taska...

mcm2 dia belajar..nak tunggu cikanis ajar mang tan nyempat..
balik pun dah malam..masing2 mood letih, ngantuk..
harapkan ujung minggu ja..
ujung minggu pun kadang kua jenjalan..

alhamdulillah...
hari-hari kat taska mcm2 aktiviti akan drg wat..
teacher pun akan wasap aktiviti anak2 setiap hari..
bagi gambar..bagi video..

kemudahan sekarang..melegakan hati mak pak..lega..kt opis pun leh tau apa anak tgh buat sekarang!

teacher taska siap wat group whatsapp ko...hehehe

hebat dunia kemodenan sekarang!

kalo rindu anak je, whatsapp tcer soh bg pic anak..kehkehkeh

airiell duduk taska al-fatih..tp yg dkt bukit mahkota..bandar seri putra pun ada..

masa nak pilih taska airiell..banyak gak cikanis mengoogle cari gali info taska2 dkt area umah..

ramai kata taska al-fatih terbaik ara tuh..tapi..bayaran bulanan dia terbaik gakla..huhuhu

untuk besar airiell 2 tahun : RM350
baby : RM450

OT kira lain..

airiell OT setiap bulan RM100..sebab mummy daddy sokmo amek dia kul 7.30!kesian airiell

nak wat cena..terpaksa..demi sesuap nasik gak!

ni aktiviti harini..anak2 blaja kopek pisang dan potong pisang..
pakai pisau kek j pong!
mcm nak rewang kenduri kan??
comey je anak2 kecik nih..geremmmmmm...

mana mak2 berminat nak hantar anak kat sini..ni fb taska : AL-FATIH



3 comments:

  1. seronoknya cikgu anta pic pic.rara xde pon =(

    ReplyDelete
  2. baguslah kalau taska macam ni.. tak tau la taska depan rumah ni mcm tu ke tak... tp time tengahari budak2 sume senyap sunyi, tido la tu...

    ReplyDelete
  3. Sumayyah tu ape Cik Anis? Terkejut sebab dua-dua nama anak saya ada dalam entri ni - AlFateh dan Sumayyah... Hehe

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers