TABUNG ANAK

Sunday, May 18, 2014

selamat hari lahir airiell : 2 tahun


alhamdulillah....

sekali lagi aku panjatkan rasa syukur diatas nikmat dan kebahgiaan yang telah kau berikan kepada keluargaku ya allah..diatas rezeki kurniaan kepada kami...termasuk juga zuriat kami...

muhammad airiell nufael bin muhammad aidil

18.5.2012-18.2.2014

dua tahun sudah anak ini membesar depan mata kami..menjadi anak yang sgt aktif, sihat tubuh badan, sempurna tubuh badan, sempurna akal fikiran..comeyyyyy dan kdg2 mang dpt buat mummy daddy pecah kepala dengan akai bijak dia..anak bertuah la hai..kalo tv ketuk dengan garpu pada dia apadahal!!!huhuhu..alhamdulillah...tp benda2 wat kami pecah kepala tu la menghiburkan kami suami suami isteri..

airiell anak yang senang jaga..tapi mang sejak dah besar ni..kapla angin ada skit..kalo tak dapat apa dia nak, kt lantai dia leh wat sujud syukur dan golek inul tapi versi baring! ko mampu?hehehe..tp tulah..tebal je muka kali kat mall...azab!huhu

ok arini nak taip cincai2 je..nak g bsilat kt dapur..arini wat bbq utk besday airiell..tp sory mang tak jemput sapa2.. kami celeb adik bradik belah daddy airiell je..besday 2 tahun tak dapat dah nak wat besar2 macam besday setahun... 

airiell, mummy daddy doakan airiell dipanjangkan usia, murah rezeki, dilancarkan perjalanan hidup dia..dipermudahkan segala urusannya..dan moga menjadi anak yang bertanggjungjawap dan soleh..










5 comments:

  1. Selamat Hari Lahir Airiel. Semoga menjadi anak yang soleh sayang.

    ReplyDelete
  2. Slmt ulngtahun kelahiran.
    Jadi anak yg soleh ye.

    ReplyDelete
  3. happy besday airiel!
    be a good boy...

    ReplyDelete
  4. happy belated birthday to airell...semoga menjadi anak y soleh..
    p/s:besday sama date dgn mak saya tau

    ReplyDelete
  5. aidil nampak mcm dah susut sikit.

    gambar vogel airiell mana?? hahaha :D

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers