TABUNG ANAK

Tuesday, June 17, 2014

Birthday Airiell 2 Tahun

kahkahkah.. dkt sebulan baru nak hapdet cerita besday airiell..huhu.. dah 2 tahun anak teruna beta! airiell beta! wat kecik2 makan2 belah family asben je. kwn2 mang xjemput. dah kata wat kecik2 je kan..huhu.. ni pun kejap jadi, kejap tak jadi. last2 jadi!

eh lupa lak..2 hari sebelum tarikh keramat airiell..cikanis wat besday airiell kecik2 kat taska..alah tak buat bihun goreng, mee udang galah pong! setakat beli kek 1.5kg dan bg godies je kat budak2 nih...tupun depa kemain saited hoi..kek boboiboy..teruja semua budak dok tgk katon tuh!airiell lagi la super duper teruja..tak abis-abis boboi boboi.. kek span coklat jek..sebab mummy airiell suka kek span coklat..haha..kek kena ikut selera mak ye nak!kehkehkeh..kek sama gak, oder dekat tempat yg sama mcm taun lepas..kedai kek segar dekat bangi..kek 1.5 kg dengan katon bagai tuh..RM46 ja..murahkan... taun lepas rainbow kek RM56 kot..lupa dah...alhamdulillah budak2 suka..semua pakat mintak tambah!kek span kan, ringan je makan..tak muak..

airiell dengan ticer ira..pengasuh airiell sekarang..



-
-
-
-
18 MEI 2014

selamat hari lahir airiell
18.5.2012-18.5.2014
dua tahun sudahhhhh :)



setup pun biasa2 jek.. asal boleyyyy..kehkehkeh
bunga ros tu lawa gila..
uni wat guna tisu...



sesi membakorrrrr..ni abg cikdil

ni menu utama..dah kata majlis simple dimple je kan...
menu simple je lah..
ayam 3 ekoq, kambing 700g, sosej 3 pek!kehkehkeh..
oklah..mengenang bajet ni je mampu...huhuhu
cukupla untuk family belah asben.. :)
kuah perab letak sos cili, sos bbq dan blackpaper je..tu je cikanis letak kat ayam tu..
rasa?superb!takyah bahan2 lain dah..cukup rasa...


kek span coklat jugak!kehkehkeh
1/2 kg je..RM31
kedai kek segar, bangi


menu asal nak wat mee goreng+bbq je..
tapi hari kejadian bertukar jd gado2 atau pecal..
pastu kakak aidil goreng bihun..
semua kakak aidil yg wat..
cikanis tlg tengok je..hehehehe..
tq uni.. :)

goodies yang cukup2 untuk setiap sorang anak buah je..hehe
dah kata takde jemputan lain..family2 je..so buat ngam2 untuk anak buah je lahh...hehehe


makan kek..lepas 5 minit pengsan..tidoqqq

uni, k.ira dan semua yang kecik2 tu anak buah belah asben..

dah bangun tido..sesi bukak hadiah...

ni je adiah yang dapat!
adiah mummy daddy ada 1 lg tak dapat masa nih..

airiell dengan gitar pak dang dia bagi..

ok ni dah lengkap!hadiah dari mummy & daddy

tema taun ni boboiboy..so suma boboiboy je lahhhh

notakukukaki:kalo perasan, boleh pulak cikanis pakai shawl yang sama, untuk majlis yang sama..taun lepas masa besday airiell kt gombak!kahkahkah..dh  malam baru perasan..huhuhuhu -____-













2 comments:

  1. ku terliur tgk ayam bbq tu. sedapnye! mmg seronok makan ramai2. happy 2nd birthday boboi boy abg airiell! :D

    ReplyDelete
  2. Dh besar dh dia. Cpt je msa berlalu. Selamat hari lahir.

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers