TABUNG ANAK

Thursday, July 17, 2014

Hadiah anniversary in advance drp si suami

kt putrajaya ni ada jualan gudang metrojaya dekat PICC

beriya pi sana ngn kwn2 opis

jalan punya jalan sekali jumpa beg idaman

style dia la idaman bukan rupa paras

memandangkan pi kerja naik moto dengan lak perut dah memboyot nih
sangat tak sesuai letak henbag dekat tgh2..
kena lak handbag sekarang jenis keras.. :(
tersepit adik baby..
sakit perut mummy..

dan dah lama teringin backpack handbag
yg boleh buat backpak dan boleh galas tepi mcm hangbag
2 funtion lah kekdahnya
tak kan nak beli beg sekolah lak bawak pi opis!
sangat lahhhhhh erm..bior la bergaya sikit pi kerja kan..

cari punya cari ada jumpa kawan juai on9..murah gak
tapi rasa mcm tak puas hati kalo beli handbag kalo tak raba-raba tak ramas-ramas!hahaha

jalan-jalan sale metrojaya terpandang beg idaman yang dicari
spuloh kali tawaf area beg tuh
pastu nak beli mcm nan hadooo je aku ni
tapi nak!!hahahaha

teringat yg anni kami tak lama je lagi
pastu laju2 mesej si suami
dengan malas nk search contact
terus taip laju2 no laki dekat mesej
hati munga2 tunggu laki reply!
sekaliiiiiiiiiiii
tgk blk mesej baru pasan daku slh no!!!
malu hoi..nak baca mesej apa cikanis taip??
ngehhhhh
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-


laju-laju cikanis mesej lagi sekali..
kang pasal mesej salah ni
berperang lak pemilik no tu dgn bini dia ka..
mampoih aku..huhuhu
-_____-


akhirnya dpt gak beli handbag tu sebagai 
Hadiah Anniversary in Advance drpd si Suami

tq abg


ingatkan harini dah leh pakai

tapi tak diluluskan

cikdil kata handbag dia pegang dulu
 tunggu anni baru leh pakai

dah pulokkkkkk

-_____-

xleh nk cewi beg baru!
kehkehkeh

apa-apa pun terimas kasih banyak2 abang :)

model tu bukan aku!itu kwn aku..kehkehkeh

ni ha..leh galas belakang
leh galas tepi
happy!!! weee~~~


4 comments:

  1. comel.. mcm ank2 nk gi skul plk..hih

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. comel je abg u.. eh? hahaha.

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers