TABUNG ANAK

Wednesday, September 24, 2014

DUE DATE : 24 SEPTEMBER 2014

patutnya...
harinilah due nya..

padahal masa scan doc ckp adik baby akan kua 13-14hb gitu..

mummy lak target adik baby akan kua 38w sama mcm abg airiell..

sekali semuanya salah!!hahaha

sampai ke harini, duenya..adik baby masih aktif tendang2 dalam perut mummy lg..kehkehkeh

org kata anak pompuan kua lambat, anak laki kua cepat..semua takleh pakai..hahaha

dulu peknen anak laki gak, kua cepat je dia..ni anak laki gak..lambat beno lak nak kua..

rambut pacak tak siap lagi ke dik???

ke takut kua nati abg buli?kehkehkeh

takpelah dik, belum sampai masa yg dijanjikan lg ye..ok..
duduk lah baik2 dlm prut mummy ye..

tp silalh tahu, mak ko ni dah tak sabaqqqq sgt dah nk tgk muka putera kedua ni..


sod ba roooooooooooooo


asyik tatap muka scan 4d ni je lah...
cepatla nak tgk real pulak!



setakat ni, berat 57kg shj...
badan tak naik sgt, tp perut ja melampau-lampau

masa peknen airiell 38w brt dah 61kg..
peknen adik baby 40w brt baru 57kg..

ok good senang nak turunkan berat nati..

apa-apapun doakan moga cikanis selamat melahirkan adik baby yer..



4 comments:

  1. moga dipermudahkan n selamat semuanya ye..

    ReplyDelete
  2. masa ain Raees awal 4 hari dari due date..Raynia pulak lewat sehari...heheh...apa2 pun semoga dipermudahkan proses bersalin nanti yeh...

    ReplyDelete
  3. adik baby... cepatlah keluar... tak sabar nak tgk muka.. nampak scan mcm sama je muka abg airiell :)

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers