TABUNG ANAK

Monday, December 22, 2014

REVIEW : GLOBAL HANDY VACUUM LAZADA


Global Handy Vacuum GSC-4518S Green


sejak beli tab murah2 dari lazada 3-4 bulan yang lepas. cikanis dah terjebak dengan lazada pulak! 
virus penyakit yg ubatnye bila xde duit baru dok diam, tapi hati tak tenang..hahahaha

dunia sekarang dah maju, memudahkan lagi benda yang mudah..

klikklikklik setel!

haishhhhh...kopakkopak!!!

aku memang jakun dengan vacuum!haha

sbb umo dah 26tahun baru dpt mguna vacuum..ini siliyesss

sebab umah mak aku pun takdak vacuum..traditional betul mak!pakai penyapu lidi ja...hahaha

dah lama nak beli..tapi tak terbeli2..baru2 ni ada rezeki lebih..dari asyik pewbis duit beli menan anak, meh beli gadjet mummy depa lak!lazada juai murahhhh woooo...hehehe

HARINI BELI, ESOK DAPAT! ku suka..lompat bintang 100 kali.






hensem sungguh ko vac! hahah..itu nama dia..vac yang macho..




KELEBIHAN

~ ringan
~boleh jadikan panjang,  pasang je besi tuh..takdelah nak sakit pinggang masa vacuum
~boleh jadi hand vacuum
~senang simpang
~kecil
~warna cantik
~murah
~wayer panjang
~sedutan kuat


KEKURANGAN

~bunyi kuat nak mampos!xserupa body haluih cute..bunyi mengaummm..hehe
~ nozzle dia asyik nak terkeluaq masa nk sedut..
~bukan untuk kegunaan lasak..padan la dengan rege..hehe

maaplerrr takdak pic cikanis guna...asal bawak keluaq ja, airiell cakap "mummy syimpan le".."mummy syimpan".."ayen takut".. nama ja anak jantan...bunyi blender dgn vacuum dia cukup takut..hahahahaha!!!!

ok lah airiell mummy simpan..jadi takdelah pic mummy jadi model vaccum tuh!ciss..haha...





notakukukaki : mcmmn nak bg anak tak sebut nama dia xbetul?padahal kami suami isteri panggil nama penuh dia airiell nufael.. dia dok sebut ayen nufael.. taknak dia bawak nama "ayen" sampai bsr.. T___T


2 comments:

  1. ihhihi anak aku dlu pun takut vcum.. tp lelama ok dah... ada mmy dia kesah dia nak nangis ke apa.. yg penting, kerja mmy dia siap... =D mmy hati kering.

    ReplyDelete
  2. fayel lagi la...ateyel (adik fayel)

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers