TABUNG ANAK

Thursday, January 30, 2014

Barang murah


 KEYBOARD WIF MIC : RM24

KEYBOARD, MIC AND RADIO : RM29


APPLE AL-QURAN : RM28


STOKING 3D 12 PASANG : RM60 ( CORAK RANDOM)







BASKETBALL SET WITH BALL : RM28



PORTABLE CARSEAT : RM55


ANBEBE SEAT : RM140


GENEI BRA : RM38


SHAKE AND TAKE = RM55


HANDBAG RACK : RM15

CHOCOTIERE = RM49


TOBI IRON = RM40


POP CHEF = RM25


SPICE RACK = RM28


CHOC FOUNTAIN = RM55


PRE-ORDER SEHINGGA 7.2.2014
BOLEH WHATSAPP/WECHAT/SMS : 013-2370658 (ANIS)

Friday, January 24, 2014

BAHAGIA

 assalammualaikum...

masyallah..lamanya tak hapdet belog ni..siyes rindu...korg rindu cikanis tak?muahaha...
tak hilang mana pun..ada jek..cuma tak nyempat nak karang dan hapdet belog...

lama kan xcerita pasal airiell...ni ha...dah besar xberapa  panjang lg budak ni..tapi akai...masyallah....bertambah2...cakap lagila...erk!xlarat layan...anak!!tu tak nak maksudnya...amau..tu takmau katanya...BUKAK!!!tu perkataan yang memang jelas dan nyata..dtg kt cikanis..sambil tarik2 baju..BUKAKKKK!!! kemain ganas ko nak mintak nenen mumy!hahaha...dh bukak kemain ko gelak keriangan!meh layan pic2 yang peram lama dalam fb..muahaha..buat tatapan yg merindui..ececehhhh..hehe



 oppsss!!!cekci..willy bekho dalam cewiming pool...mampu???

kami masa malam newyear..gi tgk bunga api kt nilai jek..

 abg awie pose untuk poster SEMBILU 3!!!nak sign sila wasap mumy dia...boking date..huhu

 dua jejaka poyozzz

3 beranak yang hoverrrrr..hahaha
ok masa ni kitorang otw nak lek png..pastu nak p langkawi...wee~tgu next entry akan ku update psl langkawi yg superb best!!!!!



hahaha..ni lgla..entry hutang..melaka...alah..naty la updaate skali dgn langkawi...kehkehkeh



kami kt kayangan!tinggi ya amat!nek cable car kt langkawi...dady muka je ganaz..tp mak ai..gayat rupanya..dia cakap.. 'ayg, ni last abg nek cable car!" hahaha... airiell?kami terpaksa guna carrier..sbbnya ku tkt dia mlasak, kang TERterjunnnnn...super seram weh....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
eh apsal byk sgt bendalah ni....
ok dipersembahkan...
comingsoon

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


ABANG TO BE

&

ADIK BABY


doakan cikanis dan adik baby sihat2 ye...
due kalo tgk kt app dlm ipad ni 23.9.2014..
tak jumpa doc lg..ritu pi KK..nurse cakap datang blk 2minggu lagi..ok

cikanis ni mak yg saited..seminggu lewat dh nak p wat buku pink!kahkahkah




IKLAN :

HANGER TUDUNG 17 KLIP
RM28 SAHAJA!!!!


MULTI PUSHWALKER
RM120 SAHAJA!!!!

LIKE PAGE : BINTANG COMEY


Sunday, January 5, 2014

5s : ZON HIJAU

orang kata usia mematangkan kita... ok bila dah rasa matang skit ni.. kdg2 ada benda kita berubah tanpa sedar! yezzaaaa... xkesahla berubah dr segi sikap, hobi, cara, kerja dan mcm2 lagi...selagi seseorang tu berubah,ke arah positif, kita sokong je lah! okey..

rini cikanis nak cakap berubah dari segi pebret kaler!


i olz ni peminat tegar PINK! kalo suma bnda nk pilih harus PINK! org bg hadiah besday ke mesti bg pink pandai depa taw pebret kaler cikanis..tu zaman kecik2 la... tp tgk gak benda tu ssuai kaler apa..bukan pink je cikanis minat...putih n pepel pun i like u... macam kasut dan handbang harus putih! xtaw pasepa...mesti nak putih!

skg cikanis perasan sejak umur dah cecah 27 tahun!OMG!!! 27 tahun..muahaha...cikanis minat hijau dan lime green..warna syurga sangat!...gitu..xtaw pasepa..tp bila tgk kaler ni jadi cerahhhh bijik mata!

ok xmo sembang banyak..meh melawat zon hijau dirumah kecik cikanis ni...



bekas ikea yg memang superb! murah dan best!

bekas rempah ratus daiso ada sudu lagi..rm5

jangan tanya pasepa peti ais ku kena salotape!
kalau dah kena pijak dek suami rajin masa tlg cuci peti ais..gini la jadinya..huhu

bekas minyak comey..rm1.90 je weh!

jug ayaq yg comey...rm1.90

mop bulu2 hahaha..rm5 daiso jugak

akhirnya..botol idaman dapat ku beli! tapi ni bukan tupoerware ye..ni tipuware...huhu..beli kat cosway rm11.90 utk 2 bijik! nak letak ayaq kosong j pun..xyah la nk beli mahai2... ni pun aku dah cewi...kalo beli tupperware takut rlupa diri plak!kuikuikui

almari baju tesco rm79.90 ,asa sale dpt rege nih!


ok ni bukan peralatan dan perabut rumah!ni my hero... ni harta dunia akhirat! mummy sayang airiell nufael!

notakukukaki: tapi pink tetap dihati! dan nak deco umah xperlu pun barang mahal!asalkan pandai gayakan dan jaga kekemasan umah..dah memadai...

Friday, January 3, 2014

UMIE SUE 2ND GIVEAWAY

Ya allah kau peliharalah zuriat ku ini dari segala perkara yang tidak diingini.. 
Kau jadikanlah zuriat ku anak yang soleh dan taat kepada ibu bapanya..
Ya allah kau jadikanlah suriat kami ini zuriat yang soleh bijak lagi bijaksana..
Amin...

petang2 jumaat gini join GA dengan harapan berkat ari jumaat leh menang!kahkahkah..dh bkali2 join..xpernah LUCK!muahaha...

xpela..saja suka2 join..menang kalah adat pertandingan!memeriahkan suasana tu yg kita nak!

senang je syarat2 dia..mehla join reramai...

bawah ni link blog umir sue..tuan punya GA!klik link bawah tu yer...


adiah???adiah misteri...sunguh misteri..kehkehkeh...

SYARAT UTAMA SONANG JE EH!

folow blog --------------->  [ http://insyimanhafiz.blogspot.com ]

letakkan LINK insyimanhafiz.blogspot.com di bloglist anda (akan diperiksa, jika tidak akan terbatal) tp i xd bloglist..acaner??xpelah..ku cuba nasib jugak jebat!!!

syarat len tengok pic kt bawah..dh print skrin lawolawo dah..huhu



ok..kalau ada rezeki tak kemana!percaya rezeki semua kuasa allah!gituewww!


Thursday, January 2, 2014

MAINAN MURAH :: KEYBOARD TOYS WIF MIC

ini serius!!!
memang murah!

RM24 SAHAJA...

percaya x?SILA PERCAYA!

sicomel anda pasti teruja..tekan2 kua bunyi...amek mic kua suara!
yezza...boleh feling2 retis kt umah simanja anda!

ni pic contoh keyboard airiell la...

airiell wat mic tu dh mcm eskem!


pakai bateri 4 bijik ja..

bunyi kuat!superb!

penah jumpa sebijik sejebon ceni kt aeon big! tapi rege alamak RM49!pitamzzzz..

ni cuma RM24 sahaja!

postage : RM8   s&s :: add RM2


PRE-ORDER 27 DEC 2013 - 10 JAN 2014!

11 JAN 2014 nak ambil brg dah...nk boking dulu boleh..bayar 50% dari harga asal...

PM, WASAP, WECHAT  :: 013-2370658


LIKE dan PM kami di page : BINTANG COMEY







PRE-ORDER UNTUK TELEKUNG TRAVEL JUGAK!

RM23 (harga pre-order) boleh pilih WARNA!



Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers