TABUNG ANAK

Monday, February 23, 2015

RUMAH COMEY KAMI : RUANG TAMU

hye!!!
sekarang memang asyik tengolammmm timbullllll
hahahaha

alhamdulillah..rumah comey kami dah siap renovate.tp belum siap cat2 lg..ni baru siap cat dlm rumah..luar dan dapur belum lg..sambung minngu ni..

dapur nak letak pink..luar nak letak hijau..ok kah????


sedih bila mengenangkan psl cat ruang tamu..daku salah beli kaler cat!!!!

alkisah cat dkt meja mkn tu lah nak warna utk 1 ruang tamu, dkt meja makan tu nak kuning lg terang...


erm..kalolah cat tu murah..memang aku beli lg soh cat lagi sekali.. T__T

takpalah..pakaila utk setaun ni..nati cat lain..sempatla tabung penuh...

ruang tamu masih kosong..dinding2 tak letak apa2 lg..sbb xtebuk lg..





SEBELUM



SELEPAS
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-



depan cuma tambah mozek je..lain tak ada ubah apa pun..pastu cat je..perabut smeua pakai yg sedia ada... masih berangan2 sofa baru..tapi buat masa sekarang pakai yg ada dulu sampai patah...hahaha


tak adala deko kebabom sgt pun! tak reti sgt pun deko2..asal suai padan ja.,..asal voleyyyyy...

4 comments:

  1. pakai mozek senang kan nak ngemop..

    ReplyDelete
  2. Assalam roa,
    iols ni dok verangan nak cat rumah nak dekat 3tahun dah
    taaaaaakkkk tercat2 lagiks he3

    ReplyDelete
  3. Wahhhh berseri-seri rumah lepas makeover.

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers