TABUNG ANAK

Friday, June 19, 2015

CONTOH SUAMI, AYAH, DADDY, PAPA MITHALI

gila lama peram gambaq ni untuk buat entry ini!bahaha

masa family ritu aku perati je apak2 gojes ni..siyes alhamdulillah..seronok aku tgk semua suami2 mithali tlg jagakan anak2 sepanjang famday gojes berlansung..anak2 pun melekat je dgn apak2 depa..termasuklah hero cikanis sorg tu..mmg bff daddy je..


asben i ols..hehehe


ni plg win!
aku tgk laki rara ni layan anak dia mcm layan gepren dah..

asben cikna

asben anez, asben sue, asben iera, yg xnmpk muka aku rs asben aznor

suwettttt sgt bapak ngn anak dara tu..comey!

asben khairul 

ni asben aku lah..tgk pujuk airiell main game last..rebut gula-gula..airiell dh xnk main dia nk mndi kolam..aku pujuk xjalan..dia ckp "xnak, nanti gula2 rosak gigi"..bahaha..mak kena blk alasan win tu..slalu aku kata ke dia..aritu aku kena balik ayat tuh!


byk lagi apak2 yg jgkan anak..tp xde lak pic..tapi korang suma mmg superdad!!!!

tahniah korang sbb jd bapak mithali..cikanis rasa aku buat anugerah bapak mithali gojes mmg susah nk cari pemenang...sbb suma apak2 gojes sangattttttt la mesra dgn anak2..layan dgn penuh sabar..kalo dgn mak2 kjp je kena marahhh..kahkahkah..



4 comments:

  1. unik sgt entry ko ni nis..lain dari yang lain hahahaha..terbaikk semua superdad!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  3. superdad geng gojes mmg sporting abis la.. tahniah berjaya update blog..kikiki

    ReplyDelete

Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers