TABUNG ANAK

Monday, March 2, 2015

INSTANT SHAWL NEELOFA MURAH

salam!

tergelam lama, timbulnya kejap..

semua sedia maklum cikanis ada wat nega on9 kecik si ikan bilis

alhamdulillah..dari suka2, untung dr biz on9 ni byk membantu cikanis topup mana perlu..

memang nampak beza dr sebelum buat biz on9 dan selepas buat.

dulu byk juai menan, household..

sekarang tambah barang lain pulak..sekarang org kan gila INSTANT SHAWL

meh LIKE page shawl cikanis ni : INSTANT SHAWL MURAH 


meh follow ig biz cikanis : COMEYSTUFF


alhamdulillah..

permulaan cerita juai shawl ni sbb masa tu pemes shawl diana amira..cari on9 semua mahal..ada rm38 incld pos!ya rabbi...maka bermula la operasi gali-gali cari lubang murah..alhamdulillah..jumpa..dan tak makan sorg!apakata share ramai2 benda murah dengan semua org..maka cikanis jual shawl dengan harga org mampu beli. mulanya jual diana amira je dengan harga rm19..tak sangka cuma suka2 tuptup dapat cus dari brunei borong 20pcs!cus dr terengganu borong 15 pcs! masyallah...luasnya rezeki allah...walaupun org beli byk, untung kita xbrp byk..tp cikanis suka sgt2..sbb ramai org borong!dan dpt tlg org beli murah-murah..hehehe

sekarang diana amira pun kod kaler hampir pupus..HOT ITEM TU!

-
-
-
-
-
-
-

dan sekarang instant shawl tengah IN, PEMES, HOT ITEM


INSTANT SHAWL "ALA" NEELOFA


"ala" neelofa chiffon

RM29.00/pcs

material : chiffon



"ala" neelofa babes & basic

RM29.00/pcs

material : cotton lycra



untuk borong harga lain!!!!

RM26/pcs min 5 pcs!

10-20pcs???meh wasap 013-2370658 (ANIS) kita mesra2 pastu kita bg harga kasih sayang!


notakukukaki : eh cikanis baru jd vendor utk 1 butik ni kat kajang!nati cikanis story mory psl tu eh!tata..


Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers