TABUNG ANAK

Wednesday, September 30, 2015

BIRTHDAY PARTY POCOYO - ARASH NUWAIR 1 TAHUN

kenangan terindah 
kali kedua diberikan kenangan & pengalaman indah dalam hidup
bahagia, gembira & bersyukur dapat melahirkan putera kedua kami yang dinamakan 

MUHAMMAD ARASH NUWAIR
memang jarang cerita pasal arash dalam b log..bukan plh kasih..tapi mummy ko ni dik arash, tadi nk log in pun dah lupa pasword blog!kohkohkoh..maknakata mummy dah kelaut bab2 nk hapdet blog ni..tapi semua kenangan, semua perkembangan arash tersemat rapi dalam hati mummy.. :)

arash ni over due 4 hari..sampai masa dia nak keluar, kemain laju dia meluncur keluar..sampai masa otw ke hospital, dah risau takut terberanak dalam kereta je..badan dah mengeliat tahan sakit..pukul 8 sampai hospital 12.35 bersalin arash..

dalam pantang arash demam panas..tok umi kemain risau..pastu jadi kulat susu lagi..alhamdulillah arash budak kuat..arash cepat sembuh..dan lepastu lama gila arash tak demam..

arash ni lain dr abg airiell skit..arash lebihhhhhhhhhh manja dan mengada-ngada...arash suka berdukung dan disukung sampaila sekarang..merap org utaqa kata!hehehe
arash meniarap 3bulan merangkak 9 bulan...laju dr abg airiell..syabas betey!

baru-baru ni arash demam panas 4 hari..tuptup keluar campak..campak sekam org kata..alhamdulillah..sempat baik sebelum birthday party arash!
oklah..serba sedikit "sinopsis" mengenai kehidupan arash..haha




ARASH TURN 1
POCOYO THEME


banner & candy buffet hasil kasih sayang mummy :)


alhamdulillah 99% kek mcm cikanis nak





Arash ni selalu org tegur kata "muka sedih"...
memang ginila air muka dia hari2...


syukran ya allah untuk keluarga comey ini..
walau kami tak diberi kekayaan dari wang ringgit berjuta-juta..
ku mohon kau berikan kekayaan kasih sayang dan kebahgiaan yang melimpah ruah  kepada kami .. amin!












cupcake hasil air tgn adik cikanis..ummi tikah drg...
pocoyo tu cikanis google images, print kertas stiker..sng keje xyah saloptape bagai dah..



makanan yang dimasak penuh kasih sayang dr tok umi ..
tq mak abah sponser makanan & kemah bagai











erm..ampunnnnnnnn gambar kurang memuaskan..tapi, yang ni je ada ..ada cerita sedih..separuh gambar dengan kualiti yang elok dalam telefon aidil..malangnya semalam telefon aidil hilang..sampai harini daku rasa ralat gila psl tak suruh aidil wasap semua pic tuh..sedih gila mengenang!pic suap kek, pic potong kek..arghhhhh memang menangis semalam peluk anak2 psl pic tuh..



selamat hari lahir sayang mummy...moga dipanjangkan usia..dimurahkan rezeki..jadi anak yang soleh..semoga hidup arash sentiasa diberkati allah..sentiasa dibawah rahmat allah...mummy, daddy, abg airiell sayang arash...





Final Countdown

laguku untukmu

There was an error in this gadget

~ALL ABOUT LOVE~

Daisypath Anniversary tickers

**kami~DAH~tawen**

Daisypath Anniversary tickers

MY BABY

Lilypie First Birthday tickers